این آگهی منقضی
شده است
وظایف کلیدی
• به روز رسانی مستندات لازم مرتبط با فرايند ها
• پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت
• رفع مشکلات مشتریان VoIP NGN و Sip Trunkو SMS
• کمک به راه اندازی اولیهSMS Panel and API, Sip Trunk مشتریان VoIP NGN
• داشتن شرايط لازم برای شيفت های On-Call
شایستگی های کلیدی
• آشنایی کامل با مفاهیم مانیتورینگ از جمله Solar & Cacti
• تسلط بر Network + و Security + و لینوکس
•·تسلط به پروتوکل های SIP و SS7 و SMPP
•·آشنایی با تجهیزات مخابراتی
• آشنایی با زیر ساخت سیستم ها
• VoIP و SMS
• مفاهیم شبکه
• سیستم های مراکز تماس
• توانایی برقراری ارتباط موثر
• وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
• دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی
شرکت انتقال داده های آسیاتک به منظور ارایه خدمات نوین در صنعت IT در سال 1382 موفق به اخذ مجوز PAP گردید. این برند در سال 1394 جهت ارایه هر گونه خدمت ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارایه خدمات صوتی، تصویری، متنی، و داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور موفق به دریافت مجوز FCP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید.