وظایف شغلی
ارتباط و پیگیری امور مشتریان
کسب رضایت مندی مشتری
تهیه گزارشات مربوط به وضعیت مشتریان
تجزیه و تحلیل اطلاعات فروش و گزارش دهی منظم و دوره ای
جمع آوری و مطالعه اطلاعات بازار و مشتریان
شرایط احراز فنی:
تسلط بر روشهای فروش، بازاریابی، تبلیغات
توانایی برقراری ارتباط تلفنی و حضوری با مشتریان
تسلط بر اصول ارتباطات موثر
تسلط بر Microsoft Office
آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک
روابط عمومی بالا، مسلط به اصول و فنون مذاکره ، متقاعد کردن، نفوذ و اثرگذاری
شرایط احراز رفتاری
فعال پر انرژی با روابط عمومی بالا
پیگیر و صبور
مسولیت پذیر، منظم، پیگیر
داشتن روحیه کار تیمی و انعطاف پذیری بالا
قدرت حل مسئله و تصمیم گیری صحیح
مسئولیت پذیر، عملگرا، مستعد یادگیری و منضبط
معرفی شرکت:
سرویسهای خدمات آنلاین یکی از نیازهای اصلی در شهرهای بزرگ و کوچک هستند و باعث صرفهجویی در هزینه ، زمان و ارتقا کیفیت خدمات میشوند.«بسپار» با تکیه بر تجربه بینالمللی خود، قصد دارد سرویس آنلاین کارواش در محل را از طریق اپلیکیشن در ایران پیادهسازی کند. کارواش آنلاین دوستدار محیط زیست «بسپار» ، با بهرهگیری از آخرین فناوریهای روز دنیا، ضمن صرفه جویی در مصرف اب ، باعث اثربخشی بهتر، پاک کنندگی با قدرت بالاتر ،درخشندگی و ثبات بیشتر رنگ ماشین میشود.
در بسپار می توانید محیط کاری خلاق، پویا و پرامیدی را تجربه کنید.
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟