شرکت خدمات مالی بازرگانی سیکا کارگزار رسمی گمرک جهت توسعه نیروی انسانی خود در دفتر مرکزی تهران از افراد علاقمند دعوت به همکاری کند. حوزه کاری این شغل درباره امور گمرکی است که زیر نظر مدیر واحد، آموزش های لازم ارائه خواهد شد.
* حقوق و دستمزد و بیمه: مطابق پایه حقوق قانون کار و تامین اجتماعی
* مهارت های مورد نیاز:
1- صادق، صبور، یادگیری سریع، روابط عمومی خوب 2- آشنایی با ویندوز و اینترنت و جستجو 3- مسلط به نرم افزارهای آفیس و فتوشاپ 4- مسلط به مکاتبات و امور اداری عمومی و بانکی 5- آشنا به زبان انگلیسی و بررسی ایمیل های شرکت
* ویژگی های عمومی مورد نیاز:
1-حداقل 1 سال سابقه کار اداری 2- پیگیر و منظبط نسبت به امور محوله 3- دارای روحیه کار تیمی 4- دارای فن بیان و ارائه مطالب
دفتر کار میدان ولیعصر میباشد.
* لطفا در صورتی که هر یک از شرایط فوق را دارا نیستید، از ارسال درخواست همکاری خودداری کنید. با سپاس
معرفی شرکت
مجموعه بازرگانی لیان سیکا به عنوان کارگزار رسمی گمرک ایران فعالیت خود را از سال 1389 به منظور کمک به بازرگانان و صاحبان کالا و ارائه راهکارهای گمرکی در زمینه ترخیص کالا، واردات و صادرات با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص آغاز نموده است و در حال حاضر با حضور فعال در کلیه گمرکات کشور در حال خدمت رسانی به بازرگانان و صنایع می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریامور بازرگانیبازرگانی Microsoft Office مکاتبات اداری