ارتباط با کارکنان واحدهای مختلف سازمان بر اساس سلسه مراتب سازمانی پیگیری کلیه امور محوله تا حصول نتیجه و ارائه گزارش به مدیر مافوق انجام امور محوله در بخش اداری و پیگیری تا حصول نتیجه مسئول هماهنگی وپیگیری های شرکت و مدیریت دریافت نامههای درونسازمانی و نامههای وارده از برون سازمان وثبت و بایگانی محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه تماس با مراجعین، کارکنان و مدیران سایر واحدها و مشتریان شرکت بایگانی مدارک و مستندات تشکیل پرونده های پرسنلی و مدیریت کلیه موارد مرتبط
روابط عمومی عالی
خوشرو بودن و رفتار محترمانه
پیگیری مستمر فعالیتها تا تحقق دستیابی به نتایج
رعایت انضباط کاری و وقتشناس
ارتباط موثر
معرفی شرکت
شرکت ابر داده های فناوری هفت سین (سهامی خاص) در سال 1397 به منظور تأمین راهحلهای نسل چهارم و پنجم (دو بخش CORE و RADIO ) ،اینترنت اشیاء و مجازیسازی عملکردهای شبکه (NFV) در خاورمیانه با همکاری با برندهای بینالمللی مانند نوکیا، هوواوی، اریکسون و سایر شرکت های بینالمللی معتبر، پیشگامان فناوری در عرصه بین الملل و با تکیه بر بیش از 10 سال تجربه در بازارهای جهانی تأسیس شد. چشمانداز ما تبدیل شدن به ارجمندترین شرکت تلکام است، اینکه تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا با استفاده از فناوری، دنیا جای بهتری برای زندگی شود. رسالت ما"بهبود کیفیت زندگی از طریق ارتباطات" است، و در راه رسیدن به این هدف از فلسفه کاری "راهکار مبتنی بر ابر" بهره میبریم. هفت سین در تاریخ ١٣٩٩/٠٨/٢١ موفق بە راه اندازی اولین سایت تجاری نسل پنجم شبکه موبایل کشور ایران در فضای باز و محیط واقعی شده است. اولین شرکت در خاورمیانه هستیم که موفق بە تجاری سازی کل راه حل مبتنی بر نسل پنجم خود شده است. کلیە مراحل تجمیع، طراحی، پیادە سازی و راه اندازی بصورت کامل توسط مهندسین شرکت انجام شده است. بسیار خوشحال خواهیم شد اگر در ادامه مسیر پیشرفت شرکت با افراد حرفه ای، باهوش، پر تلاش و با انگیزه ای مثل شما همکاری داشته باشیم.