استخدام استخدام کارمند اداری (مسلط به ترجمه زبان انگلیسی)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
مسئول دفتر، اجرائی و اداری
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
مهم نیست
حقوق
توافقی
شرح موقعیت شغلی
پیگیری (تلفنی، ایمیلی و حضوری) با مشتریان جهت تکمیل مدارک مورد نیاز جهت امور ویزای استرالیا تهیه اسکن مدارک و ارجاع جهت ترجمه بررسی شرح شغلی متقاضیان با توجه به کد شغلی متقاضیان و بررسی فیش حقوقی بررسی کیفی ترجمه رسمی مدارک و رفع ایرادات ترجمه مهارتهای شخصیتی و فنی لازم برای احراز موقعیت آشنا به امور اداری آشنا به کار با کامپیوتر و تجهیزات اداری
- شرایط و ساعات کاری شرکت رانیکا ملل (تمام وقت) ساعات کاری روزهای یک شنبه الی پنج شنبه از ساعت 9 الی 18 می باشد و میزان حقوق به صورت توافقی بر اساس تجارب و شایستگی های متقاضی تعیین خواهد گردید. محل شرکت: سعادت آباد (متقاضی گرامی، جمعه ها و شنبه ها شرکت تعطیل می باشد.)
معرفی شرکت
موسسه رانیکا ملل پاسارگاد با بهرهگیری از تجربیات 17ساله و موفق مدیران خود در زمینهی اخذ ویزا برای کارجویان کشور استرالیا، در زمینه کاریابی بین المللی مشغول به فعالیت است.