برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی برنامه ها و سیاستهای بازاریابی مانند تعیین نیازهای مخاطبین، رصد دائمی رقبا و اتخاذ سیاستهای رقابتی، تدوین و پایش استراتژی قیمتگذاری با هدف حداکثرسازی سود و افزایش سهم بازار، اطمینان از تامین رضایت مشتریان، بررسی روندهای بازار جهت تعیین نیاز به توسعه خدمات جدید.
وظیفه
بررسی و تحلیل بازار و تدوین استراتژیهای ورود به بازار و تبلیغات
طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوی تبلیغاتی و ...
هدفگذاری سهم بازار، پیشبینی فروض و یافتن مشتریان بالقوه و مذاکره جهت عقد قرارداد
مهارتهای عمومی و تخصصی
آشنایی با اصول، مبانی و فرایندهای بازاریابی
حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط در زمینه بازاریابی و فروش
روابط عمومی بالا و پرانرژی
دارای فن بیان و برخورد مناسب
تخصص و آشنایی نسبی در زمینههای زیر امتیاز محسوب میشود:
شرکت سیستمهای کامپیوتری توانآسا با تجربه بیست ساله خود در زمینه تولید نرمافزارهای کاربردی، با توجه به نیاز بازار، اقدام به تولید و عرضه اپلیکیشنهای مختلف نموده است.
مهارتهای مورد نیاز
بازاریابیاستراتژی بازاریابیاصول و فنون مذاکرهتحلیل بازارکمپینهای تبلیغاتی
جنسیت
مهم نیست
وضعیت نظام وظیفه
مهم نیست
رشتههای تحصیلی مرتبط
ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات)
IT (فناوری اطلاعات)
آموزش ابتدایی
آموزش عالی
بازاریابی
علوم کامپیوتر
کاربری کامپیوتر
کامپیوتر
مدیریت
مدیریت آموزشی
مدیریت بازرگانی
مدیریت برنامه ریزی (MBA)
مدیریت فناوری
مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
مهندسی فناوری اطلاعات
مهندسی کامپیوتر