مسئولیت ها شامل روابط عمومی بالا، مسلط به کامپیوتر و نرم افزارهای آفیس و اتوماسیون اداری، و پاسخگویی به تلفن، بایگانی اسناد و مدارک، هماهنگی جلسات و تایپ نامه و گزارش دارای حداقل دو سال سابقه کار مرتبط و مدرک کارشناسی. روابط عمومی بالا و مسلط به امور اداری 2.5 تا 3.5 میلیون حقوق ماهانه و سایر مزایای قانونی و دریافت پاداش های فصلی با توجه به رضایت از کارکرد دارای سابقه کار مرتبط
معرفی شرکت
هلدینگ فعال در حوزه مالی و پولی
این شرکت به عنوان یک هلدینگ وظیفه اداره چند شرکت زیرمجموعه را بر عهده دارد. شرکتهای زیرمجموعه در زمینه های بازار سرمایه و بازار پول فعالیت می کنند. شرکتها شامل لیزینگ، کارگزاری، بیمه، سرمایه گذاری همگی زیر مجموعه هلدینگ بوده و با ایجاد هم افزایی ایجاد ارزش می کنند.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریMicrosoft Office پیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفنهماهنگی جلساتتایپ