آزمون کد توسعه داده شده به منظور اطمینان از صحت عملکرد آن
رفع خطاهای اعلام شده با ایجاد تغییرات مناسب
مطالعه مستندات بالادستی کسب و کاری / استانداردی / متدولوژی
مشارکت در تهیه، به روزرسانی و نگهداشت مستندات شناخت/ تحلیل / طراحی/ ساخت / استقرار بر اساس متدولوژی پروژه
به روز رسانی و توسعه برنامه های موجود
همکاری با سایر کارشناسان به منظور ایجاد امکانات لازم در بکارگیری سامانه های مورد نظر
حضور در محل مشتری در زمان استقرار اولیه سامانه در صورت لزوم
استفاده از ابزارهای Issue Tracking جهت ثبت وقایع
استفاده از ابزارهای Version Control
مهارت های عمومی مورد نیاز
توانايي ارائه ايدههاي خلاقانه
داراي تفكر تحليلي
توانايي حل مسئله و تصميم گيري سريع
مشتاق به يادگيري
منظم و دقيق
مسئوليت پذير و پيگير در امور محوله
داراي روحيه كار تيمي
مهارت های تخصصی مورد نیاز
تسلط به زبان برنامه نويسي #C
تسلط به ASP.Net در محيط هاي Web Forms و MVC
تسلط به Web API
تسلط به مفاهيم Object Oriented Programming
آشنايي با الگوهاي طراحي و معماري نرم افزار
آشنايي با مفاهيم امنيت در كد نويسي
تسلط به مفاهيم پايگاه داده و برنامه نويسي پايگاه داده اعم از T-SQL و يا PL/SQL (آشنايي با اوراكل مزيت محسوب مي شود)
شرایط احراز
آشنايي با مفاهيم انباره داده مزيت محسوب مي شود
تجربه كار با ابزارهاي Source Control نظير TFS دارا بودن حداقل 3 سال سابقه كار بازه سنی 25 الی 35 سال
معرفی شرکت
شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از سال ۱۳۸۷، فعالیت خود را در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی آغاز کرده است. این شرکت اکنون به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک مسکن با بیش از ۶۵۰ نفر پرسنل و ۳۱ نمایندگی استانی در سراسر کشور، با ارائه خدمات در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت بر پایه مشتریمداری، کاهش هزینه، نوآوری در ارایه خدمات و محصولات خود در حال فعالیت میباشد.
این شرکت به مدد متخصصین خود توانسته است در زمینههای نصب و راهاندازی سامانههای بانکی، مشاوره و اجرای طرحهای امنیتی شبکه و نرمافزاری، طراحی و توسعه نرمافزارها و ارائه راهحلهای جامع بانکداری الکترونیکی و سنتی به فعالیت بپردازد.
ناواکو عضو انجمن انفورماتیک ایران و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران میباشد و نیز دارای گواهیهای تائید و ثبت نرم افزارهای سامانههای پایاپای ، مبادلات پایاپای الکترونیکی سما، متمرکز اتاق پایاپای ، متمرکز ذینفعان ، ثبت شناسه شیء و گواهینامه رتبه سیمین طرح ملی رتبه بندی کارت های بازرگانی می باشد.
این شرکت در رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی، در تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری و شبکه دادههای رایانهای و مخابراتی رتبه نخست را داراست و در مشاوره و نظارت بر اجرای طرحهای انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه دوم را به دست آورده است.
مزایای شرکت:
بیمه تکمیلی
وام شرکتی و تسهیلات بانک مسکن
اقامتگاه های تفریحی
بن کارت
هدایای مناسبتی