شرکت هوشمند سازی جامع برای امور فروش و بازاریابی در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز به کارشناسی آشنا به کمپینهای تبلیغاتی و با مهارتهای لازم برای تولید و مدیریت محتوا و بهبود سئو، دارد. این جایگاه نیازمند توانایی روبه رو شدن هوشمندانه با چالش ها و داشتن روحیه استارت آپی می باشد. همکاری به صورت دورکاری و کار از منزل با ساعت کاری منعطف ولی منظم انجام می شود.
شرایط مورد نیاز :
- آشنا با مدیریت و اداره شبکههای اجتماعی - توانایی ارائه گزارش از فعالیتهای مارکتینگ - تلاش برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن در قالب بودجه محدود - مسئولیت پذیر ، پیگیر و پرانرژی - دارای قدرت خلاقیت و ایده پردازی بالا و توانایی حل مسئله - دارای روحیه کار تیمی و روابط عمومی خوب و توانایی در مذاکره
مهارت های ضروری:
آشنایی با سئو
دانش تحلیل رقبا در فضای مجازی
توانایی برنامه ریزی و انتخاب رسانه های دیجیتال مناسب و مرتبط
آشنایی با فرآیندهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی به مخاطبان هدف با استفاده تکنیکهای بازاریابی
توانایی کار با اعداد و تحلیل آمار
* توانای مدیریت و اجرای کمپینهای تبلیغاتی و رویداد ها:
-دارای توامندی های لازم برای اجرای کمپین ها و پیگیری مسائل مربوط به آن - قابلیت اجرای کمپین های متعدد بصورت همزمان و مدیریت آنها - قدرت تولید، مدیریت و بهینه سازی کمپین های اجرا شده بر اساس شاخصهای کلیدی (KPI) - توانای برگزاری موثر جلسات در مراحل ابتدایی و جمع آوری ایدهها و ارائه آنها
موارد ترجیحی(مواردی که اگر داشته باشین خوشحال تر می شیم):
- دانشجویان رشته کامپیوتر یا صنایع - آشنایی و شناخت از هوش مصنوعی و کسب و کارهای انترنتی و فروش آنلاین - آشنا به وردپرس و تسلط بر تولید محتوای بصری - تسلط بر بودجهبندی پروژهها - توانایی تحلیل و بررسی آمار و ارقام - شناخت لازم از اهداف بازاریابی و مسیر اجرایی هر کدام - توانایی تشکیل تیم (در صورت لزوم) : انتخاب سخنرانان، میهمانها و تیم پشتیبانی رویداد و آموزش آنها - آشنا به Sales Funnel و دارای توانمندی لازم در بهینه سازی KPI های اهداف ( فرایند، خروجی، نتایج - توانمندی تبدیل لید به خریدار - آشنا به Microsoft Excel - دانش زبان انگلیسی
معرفی شرکت
تیم هویج از یک اتفاق دوستانه ساده شروع شد. جرقه ای که در ذهن یکی از افراد تیم زده شد و رفته رفته این ایده کامل و کامل تر شد.
پس از بررسی نیازهای بازار ایده اصلی که پلتفرمی بزرگ جهت ارائه خدمات Market place به صورت B2B بود وارد مراحل اجرایی شد.
به لطف خدا و همکاری اعضای تیم افراد متخصص این حوضه به تیم اولیه اضافه شدند و فرایند تحقیق و بررسی رفتار مشتریان در سال ۱۳۹۸ استارت خود و توسعه نرم افزار و پلتفرم در انتهای سال ۱۳۹۸ شروع گردید.
آغاز به کار رسمی هویج در سال ۱۳۹۹ می باشد.
هدف تیم هویج ایجاد بستر یکپارچه و جامع برای فرایند سفارش گیری می باشد که نتیجه آن کاهش هزینه های تامین کنندگان و کم کردن اصطکاک فروش محصولات است، رسالت تیم هویج ایجاد بستر مناسب برای سرعت دهی به فرآیندهای بازاریابی و فروش و در انتها افزایش بازدهی فرایندهای تامین کنندگان می باشد که بتوانند با تحلیل کلان سفارش ها و تخمین فروش، بازدهی و کارایی بهتری را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورند.