· ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان درون و برون سازمانی در راستای ارزشها و استراتژیهای شرکت
· ایجاد و نگهداری سیستمهای مناسب به منظور اندازه گیری جنبه های مختلف سیستم مدیریت عملیاتی و توسعه BSS/OSS
· ارتباط با کاربران به منظور شناسایی نیازهای آنان در راستای توسعه و بهبود سیستم BSS/OSS
· مستندسازی فرآیندها و گزارشات
· جمع آوری، به روز رسانی و نگهداری اطلاعات فنی سیستمها و زیر سیستمهایIT
· نگهداری و پشتیبانی سیستم ERP
· برنامه ریزی، اولویت بندی و اجرا تست نرم افزارها
معرفی شرکت
شرکت شاتل موبایل، عضوی از خانواده بزرگ شاتل است که بهعنوان نخستین اپراتور مجازی تلفن همراه کشور (Full MVNO) در بازار ارتباطات کشور مشغول به فعالیت است. این اپراتور با طراحی، آمادهسازی، پیادهسازی و یکپارچهسازی کلیه موارد فنی شبکه تلفن همراه، برای اولین بار در ایران سیمکارت هوشمند را عرضه کرد. فناوری سیمکارت هوشمند شاتل موبایل به طور مداوم شبکه و آنتنهای موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار باکیفیتترین آنتن و پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب میکند.