انتقال مشکلات فنی اعلام شده از سوی مشتریان به واحد فنی
مدیریت بحران در مواقع اضطراری
جمع آوری اطلاعات مشتری مربوط به اهداف کسب و کار مانند نام، آدرس و اطلاعات مالی
انجام نظرسنجی برای تحقیقات بازار
ذخیره سوابق دقیق مخاطبین
نظارت بر عملکرد در ارتباط با اهداف شخصی و اهداف کسب و کار
پاسخگویی موثر و مناسب به تماس گیرندگان، توضیح راه حل های احتمالی و اطمینان از اینکه مشتریان احساس حمایت و ارزشمندی کنند.
مشارکت در گوش دادن فعال به تماس گیرنده، تایید یا تصریح اطلاعات
ایجاد روابط پایدار با مشتریان و سایر اعضای گروه مرکز تماس بر اساس اعتماد و اطمینان
ثبت اطلاعات مشتری و خرید مشتریان در سیستم نرم افزاری باشگاه مشتریان
درک و تلاش برای رسیدن یا فراتر رفتن از معیارهای مرکز تماس در حالی که خدمات مشتری عالی و منسجم ارائه می شود
مهارت های مورد نیاز
روابط عمومی بالا
قدرت حل مسئله
پیگیر و صبور در برابر مشتریان
گویش و ادبیات مناسب
آشنا به کامپیوتر و اینترنت
داشتن روحیه کار تیمی و انعطاف پذیری بالا
مسئولیت پذیر
معرفی شرکت
دایاتک به عنوان بزرگترین و قوی ترین شرکت ارائه دهنده بستر وفادار سازی مشتریان، کسب کار خود را بر مبنای آگاهی بخشی و توان افزایی کسب و کارها و اصناف از طریق بستر نرمافزاری خلاقانه و نوآورانه فعالیت خود را به تازگی شروع کرده است و از جوانان خلاق و جویای موفقیت دعوت به همکاری مینماید.
دوستانی که به دنبال درآمد عالی و امنیت شغلی و همچنین محیط صمیمی و شاد هستند فرصت را غنیمت شمرده و در مصاحبه های استخدامی ما خود را بیازمایند.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریان