هدف گذاری و ارائه استراتژی تولید محتوا بر اساس سیاست ها و اهداف رسانه ای و جستجوی منابع جدید و معتبر برای ایجاد محتوای متنی و چندرسانه ای و مسلط به تدوین استراتژیهای بازاریابی دیجیتال
آگاه بودن از تکنولوژی های جدید در طراحی گرافیک، عکاسی و فیلمبرداری و روندهای جدید سوشال مدیا و سایت
هدایت و رهبری تیم محتوا هنری و متنی در جهت اهداف سازمان
مسلط به شبکه های اجتماعی و مدیریت و به روز کردن اطلاعات و تعامل با کاربران در سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک، اینستاگرامو تلگرام
شکستن پروژه به مراحل مختلف و تهیه طرح و برنامه زمانبندی دقیق برای رسیدن به اهداف هر مرحله
مدیریت ریسک برای جلوگیری از تاخیر در پروژه وتعیین دستورالعمل برای تمام محتوای تولیدی سازمان
تجربه شغلی:
حداقل3 سال تجربه کاری به عنوان مدیر محتوا
تسلط در زمینهی تولیدات محتوایی از قبیل تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری
آشنا به اصول به تبلیغات، پردازش برند، ارتباطات بازاریابی
آشنا به مارکتینگ
معرفی شرکت
گروه آموزشی ماهان تیموری، در سال 1395، توسط استاد ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی در ایران تاسیس شد. هدف از تاسیس این گروه آموزشی ، فعالیت در زمینه آموزش مسائل مالی و اقتصادی با تکیه بر توسعه فردی ، راه اندازی و رشد کسب و کار بوده و تا به امروز توانسته است بیش از سه میلیون نفر ساعت در این حوزه دانش پذیر داشته باشد.
در طول سالهای اخیر، این مجموعه آموزشی موفق به کسب افتخارات بسیاری در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی شده است که نمونه بارز آن را می توان در انتخاب استاد ماهان تیموری به عنوان کارآفرین برتر در طی سالهای 1397 تا 1399 اشاره کرد.
اما اگر به طور دقیق تر نگاهی به فعالیت های مجموعه داشته باشیم ، تمرکز اصلی مجموعه بر روی آموزش مهارت های مالی با عنوان " هوش مالی " است. اما در کنار مهارت هوش مالی ، این گروه آموزشی بر روی آموزش های اقتصادی، مهارت های فردی و همچنین کوچینگ نیز فعالیت های گسترده ای دارد.