- برنامه ریزی تحقیقات مورد نیاز و پیش بینی بودجه لازم جهت پایش تجربه و رضایت مشتریان - بررسی نظرات مشتریان در قالب تیکتهای پیشنهادات و دسته بندی آنها و تهیه گزارشات مرتبط - تهیه پرسشنامه نامه های نظرسنجی باتوجه به نیاز واحدهای متقاضی - تعامل با پیمانکاران تحقیقات بازار جهت ارسال و دریافت داده های مرتبط و نمونه های نظرسنجی و همچنین نظارت بر کیفیت اجرای کار - اخذ و بررسی و تصحیح گزارشهای دریافت شده از پیمانکاران و همچنین تهیه گزارشات نظرسنجی انجام شده توسط تیم داخلی - همکاری در استقرار استانداردهای مرتبط با مشتریان به ویژه 10004 و 10001 - پیاده سازی روش های مکانیزه نظرسنجی مانند SMS و USSD شامل نظارت بر اجرای نظرسنجی و تحلیل داده ها و تهیه گزارشات دوره ای
شایستگی:
- آشنایی با روش ها و مدل های پایش رضایت و تجربه مشتریان - آشنایی با مفاهیم فرآیندی (طراحی، تدوین و پایش فرآیندی و ...) - آشنایی با استاندارد های مدیریت مشتری(سری 10000) - آشنایی با استانداردهای صنعت تلکام مانند eTOM - تسلط به نرم افزارهای آماری مانند: SPSS ، Tableau - ترجیحا تحصیل در رشته های مهندسی صنایع ، آمار، مدیریت ، MBA، EMBA
معرفی شرکت
فناوری های جدید در دو دهه اخیر تأثیرات بسیاری بر زندگی ما داشته و تا حد زیادی سبک زندگی ما را دگرگون کرده است. در همین راستا، نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال 1373 با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران آغاز شد. با توجه به نیاز و تقاضای مردم به این پدیده، فعالیت هایی متناسب با جهت گیری جهانی برای توسعه شبکه تلفن همراه صورت گرفت. امروز همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور خاورمیانه در حدود 86 میلیون مشترک و رتبه 18 در دنیا به لحاظ تعداد مشترکین را داراست. همراه اول در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال پنچ سال آخیر رتبه نخست اپراتورهای تلفن همراه کشور را بدست آورده است. همچنین در آخرین ارزیابی 100 شرکت برتر ایران، همراه اول، رتبه دوم بالاترین ارزش بازار و رتبه سوم بیشترین سودآوری را به خود اختصاص داده است.
همراه اول با کسب تجربیات ارزشمند در زمینه خدمات نوین ارتباطات سیار و بررسی تکنولوژی های رو به رشد دنیا، ماموریت پنج سال آتی خود را "تحقق رویای دیجیتال" در نظر گرفته و در راستای تحقق و دستیابی به این چشم انداز اقدامات متعددی را در برنامه کاری خود قرار داده است.