شرح شغل و وظایف: -تحلیل محیط خارجی به منظور بررسی عملکرد رقبا، شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و جامعه -تحلیل نتایج تبلیغات فروش به منظور مشخص کردن مقرون به صرفه بودن هر یک از برنامه های تبلیغاتی -ارایه پیشنهاد در خصوص نوع و قیمت سرویس ها و پروموشن ها با استفاده از نتایج آنالیز رقبا و متقاضیان خدمات -طراحی کمپین های مناسب بازاریابی در راستای استراتژی برندینگ با همکاری واحدهای ذینفع، طراحی و بروز رسانی طرح های رسانه های محیطی، چاپی و دیجیتال بر اساس هویت برند -نظارت بر بودجه هزینه شده در کمپین ها -بررسی و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین
دانش تخصصی و مهارت های مورد نیاز: -تسلط بر اصول توسعه محصول جدید و فرآیند تجاری سازی ایده ها -تسلط بر مهندسی فروش، بازاریابی و اصول و فنون مذاکره -تسلط به مفاهیم دیجیتال مارکتینگ -توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران -دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله -دارای قابلیت تفکر سیستمی و خلاق
سن 28 تا 40 حداقل 5 سال سابقه کاری در سمت مشابه کارشناسی ارشد، کارشناسی مدیریت، مهندسی صنایع، MBA
معرفی شرکت
ما در شرکت میهن به بهبود مداوم و همه جانبه فعالیت تولیدی خود باور داریم و چالشی همیشگی برای بکارگیری بهترین و کارآمدترین روشها در تولیدات خود هستیم تا از این رهگذر به کیفیت و رضایتمندی هرچه بیشتر مصرف کنندگان دست یابیم.
مهارتهای مورد نیاز
اصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیمدیریت بازاریابی