- مدیریت و پاسخگویی به شکایت مشتریان - ارائه گزارشات متنوع از بازخوردهای دریافت شده - پیگیری کلیه امور مربوط به تعامل با مشتری و مشتری مداری -دارای روحیه کار تیمی شیفت عصر از ساعت 16 الی 23 -ترجیحا آقا
دانش تخصصی و مهارتهای مورد نیاز : - آشنایی و تسلط به امور مشتریان و CRM - دارای مهارت های ارتباطی قوی و آشنایی با فرآیندهای بازاریابی - مهارت در مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان - حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط جهت خدمات و امور مشتریان
نزدیک مترو دانشگاه شریف
معرفی شرکت
در بین فروشگاههای آنلاینی که برای خرید کردن ساخته شدند، پینکت یک پلتفرم جوان و شناخته شده است که علاوه بر فروشگاههای زنجیرهای مانند هایپرمی، از طریق سفارش آنلاین به جای مشتریها به میادین میوه و ترهبار نزدیک خانههایشان میرود و به کمک خریدیارهایش سفارش آنها را جمعآوری و به درب منزل آنها ارسال میکند. پینکت یک شرکت دانشبنیان با سرمایهگذاری همراه اول و بانک آینده است که این روزها نزدیک به 50 نفر در آن مشغول به کار هستند. اعضای تیم پینکت بازیکنان تیمی ایدهآل هستند و اکثر آنها دانشجو یا فارغالتحصیلِ دانشگاههای معتبر و سراسری کشور مانند شریف، تهران، امیرکبیر و… هستند.