تحقیق و بررسی روند بازار - شناسایی بازارهای هدف و بهترین روشهای دسترسی به آنها - تدوین استراتژیهای بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی شرکت - شرکت در همایشها، کنفرانسها و جلسات فروش - نظارت بر روند اجرایی کمپینها و اطمینان از درست و به موقع انجام شدن آنها - بررسی و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین - مدیریت تیم مدیران (اجرایی) بازاریابی - تسلط بر اصول و فنون مذاکره - تسلط بر روشها و مدلهای تدوین استراتژی بازاریابی، مدیریت برند، تبلیغات در فروش - دارا بودن دیدگاه سیستمی و مهارتهای تحلیلی - صبر و حوصله زیاد، پشتکار و پیگیری بالا - مسلط به زبان انگلیسی - مسلط به استراتژی های سازمانی و کسب و کار - تسلط بر گرایش های مختلف برند سازی و تبلیغات
معرفی شرکت
مات به عنوان یک هولدینگ جامع بازاریابی و ارتباطات، با بهرهگیری از دانش، تجربه و خلاقیت کارکنان، درک روشهای جدید علمی، استراتژیهای نوین ارتباطات و استفاده از فناوریهای به روز، روابط بلند مدت مبتنی بر برد دو جانبه با مشتریان خود را ایجاد و حفظ مینماید. سرمایه گذاری، توسعه و استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی، این قدرت را به مات می دهد تا برای مشتریان خود ارزش ایجاد کند و راهحلهای جامع و یکپارچه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان داخلی و خارجی در حوزه بازاریابی و ارتباطات، ارائه دهد.