شرح شغل و وظایف: پاسخگویی به تماسهای ورودی و برقراری تماس خروجی پشتیبانی سرویسها و سامانههای راهاندازی شده برای مشتریان پشتیبانی عملیات و پیگیری از پشتیبان فنی لایه 1 و 2 ثبت درخواستها و انجام مکاتبات، برنامهریزی و ارائه پاسخهای مناسب بر اساس موضوع مانیتورینگ روزانه شرایط سرویسها و اعلام مشکلات و مسائل غیرمعمول ارتباط با مشتری از طریق تمامی درگاههای سازمان همکاری همه جانبه در کشف و رفع مشکلات و دغدغههای مشتریان مهارتهای مورد نیاز: توانایی پاسخگویی مناسب، فنی و مسئولانه، هماهنگی کافی با دیگر اعضای تیم و دقت در انتقال مسائل و اجرای موارد محوله آشنا با مفاهیم شبکه بادقت، منظم، علاقهمند به یادگیری
معرفی شرکت
شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری (جیرینگ ) از سال 1389 با هدف ارائه خدمات و محصولات مالی نوآورانه با تکیه بر فناوریهای نوین و مبتنی بر داده و به عنوان نخستین و معتبرترین ارائهدهنده خدمات بانکداری و پرداخت موبایلی در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با بهرهگیری از دانش بهترین متخصصان صنعت تلکام و بهروزترین تجهیزات نرمافزاری و زیرساختی موجود، نخستین کیفِ پولِ الکترونیکی همراه در ایران را راهاندازی کند و گامهای مهم و اساسی در راستای ارائه خدمات فینتک با بالاترین سطح کیفیت در کشور بردارد.
جیرینگ بهعنوان بازوی اصلی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در صنعت پرداخت و به سبب بهرهمندی از فراگیرترین شبکه تبادل مالی الکترونیک کشور، خدمات و راهکارهای سازمانی متنوع و جامعی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. خدمات سازمانی جیرینگ همچون اجاره سرکد، فروش شارژ و بسته اینترنت، ارسال پیامکهای تعاملی و غیرتعاملی در کسب و کارهای بانکی و غیربانکی است.
جیرینگ به عنوان پیشرو و مبتکر خدمات بانکداری و پرداخت موبایلی در کشور، مجموعهای از خدمات مالی و بانکی (کارت به کارت و…)، اپراتوری (خرید انواع شارژ و بستههای اینترنت)، خودرویی (پرداخت خلافی و عوارض)، پرداخت قبوض و … را از طریق کد ستاره هفت مربع (*7#) ویژه مشترکین همراه اول یا اپلیکیشن جیرینگ به مشتریان خود ارائه میدهد.
جیرینگ با هدف تکمیل سبد محصولات سازمانی خود و با مطالعه گسترده بر روی صنعت فینتک (Fintech) برنامههای جامعی برای ارائه خدماتی مبتنیبر ولثتک (Wealthtech) و اینشورتک (Insurtech) دارد.