به یک نفر نیروی حسابداری مسلط امور مالی و تهیه گزارشات مدیریتی با حداقل 5 سال سابقه کاری جهت همکاری در محمد شهر کرج نیازمندیم. شرح وظایف: 1-کنترل عملکرد کلیه بخش های واحد حسابداری 2-تهیه صورت های مالی و سایر گزارشات مدیریتی 3-تهیه گزارشات مربوط به بهای تمام شده خدمات ارائه شده
آشنایی به موارد ذیل الزامی می باشد: 1-استانداردهای حسابداری 2- قوانین و مقررات مالی،مالیاتی و بیمه 3-حسابرسی داخلی 4-گزارشات مدیریتی 5-سیستم محاسبه بهای تمام شده
معرفی شرکت
شرکت اریا تک در زمینه انفورماتیک و ارائه خدمات در حوزه مالی فعالیت می کند.
مهارتهای مورد نیاز
حسابداریمالی و حسابداریامور مالیاتیحسابداری بهای تمام شدهامور مالی