•مانیتورینگ شبکه شامل پاسخگویی به مشکلات، مدیریت ارتباطات و گزارش مشکلات از طریق ابزارهای مانیتورینگ
•توانایی پیگیری و حل مشکلات فنی مشترکین adsl , td-lte و wireless
•پشتیبانی از مشترکین از طریق تلفن، ایمیل، تیکت و ... بر اساس رویههای مشخص شده
•توانایی حضور در شیفت ها بصورت گردشی
توانایی پاسخگویی و انجام کار بصورت دور کاری و on call
• کارشناسی یا کاردانی در یکی از رشتههای کامپیوتر، مخابرات، IT
• افراد دارای مدرک CCNA و MTCNA در اولویت می باشد.
• آشنایی با مفاهیم روابط عمومی و اصول مشتری مداری
•حداقل 2 سابقه کار مرتبط در شرکتهای خدمات ارتباطی و اینترنت
• برای آقایان معافیت دائم یا کارت پایان خدمت الزامی است.
معرفی شرکت
شرکت افرا ارتباطات ثابت رسا دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و در حوزه خدمات اینترنت و ارتباطات از سال 1394 فعالیت می نماید.