• دیتابیس بازاریابی(تهیه پایگاه داده اطلاعات مورد نیاز و استفاده شده در کلیه فعالیتهای بازاریابی)
• ایمیل مارکتینگ
• مسلط بر شبکه های اجتماعی و کمپینهای تبلیغات نمایشی
• بازاریابی موتورهای جستجو یا همان SEM
• بازاریابی تبلیغات کلیکی یا PPC
• آشنایی به گوگل آنالیتیک(توانایی استفاده از تحلیلهای کاربردی برای ارزیابی تجربه مشتری در کلیه فرآیندها و کانالها و نقاط تماس مشتری)
• طراحی، ساخت و حفظ ماهیت حضور در شبکه های اجتماعی
• اندازه گیری و گزارش گیری عملکرد تمام کمپینهای دیجیتال مارکتینگ و مقایسه دستاوردها با انتظارات (این مورد از وظایف کلیدی کارشناس دیجیتال مارکتینگ می باشد. این کارشناس باید به طور مستمر و دقیق، عملکرد خود را به صورت آماری تحلیل کرده تا بتواند فرآیندها و شاخصهای تبدیل خود را بهینه نماید)
• همکاری با تیم های داخلی سازمان برای طراحی صفحات فرود و بهینه سازی تجربه کاربری (استفاده از کلیه فرآیندهای وبسایت و اپلیکیشن را به طور مستمر، همکاری با تیم فنی، تیم گرافیست، تیم ایده پردازی و ....)
• توانایی آنالیز این پروسه در آنالیتیک و بهینه سازی آن به همراه بهینه سازی نقاط و بخش هایی که در افزایش نرخ تبدیل
مهارتهای مورد نیاز:
·بازاریابی مارکتینگ ارتباط با مشتری
·جنسیت: مهم نیست
·وضعیت نظام وظیفه: معافیت دائم پایان خدمت
·رشتههای تحصیلی مرتبط: کامپیوتر ، مدیریت و رشته های مرتبط
·حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی ، کاردانی
·حداقل سابقه کار: مهم نیست
·روز و ساعت کاری : شنبه تا پنجشنبه (۴۴ ساعت در هفته)
·تسهیلات و مزایا : بیمه , پاداش
معرفی شرکت
شرکت آژند پردازش بامن، یک شرکت فعال در حوزه تولید نرم افزارهاست. چشم انداز ما ایجاد و توسعه نرم افزارهایی است که به بهره وری در زندگی شخصی افراد و بهینه سازی فرایندهای روزمره زندگی یا کسب و کارها کمک کند. اپ هلسا (خشکشویی آنلاین)، اپ بامن (برنامه خرید و کسب امتیاز) و اپ ایران تیک (خرید بلیت سینما و سایر برنامه های سرگرمی) از تولیدات شرکت ما هستند.
ما یک شرکت دائما در حال توسعه و نوآوری هستیم و همواره تمایل داریم که با نیروهای متخصص و پرانرژی که تمایل به رشد خودشان و صنعت IT ایران دارند همکار باشیم.