شرایط همکاری:
• برخورداری از سلامت جسم و روان و صلاحیت های عمومی.
• دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط با مديريت حداقل با معدل ۱۵
• دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
• دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از وظیفه خدمت عمومی.
• سكونت در شهر تهران.
• آشنایی کامل به سیستم های کارکرد؛ حضور و غیاب و اتوماسیون اداری
• تسلط به فرآیندهای منابع انسانی شامل: جذب، نگهداشت، جبران خدمت، حقوق و دستمزد، ارزیابی عملکرد و...
• مسلط به قوانین کار و امور اجتماعی، بیمه، کارگزینی و امور پرسنلی
• مسلط به نرم افزارهای حقوق و دستمزد
• مسلط به نرم افزار SPSS
• مسلط بر مهارت های هفتگانه ICDL (توانایی کار با اکسل به صورت پیشرفته)
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟