تدوین استراتژیهای ارتباط با مشتریان، نظارت بر فرآیندهای جاری ارتباط با مشتری، بهره برداری از سیستم و تأمین نیازهای واحدهای سازمانی در حوزه ارتباط با مشتری، پایش، بازبینی و بهروز رسانی روندهای جاری بر اساس تحولات داخلی و جهانی، ارتباط با پیمانکار
مهارتها و تخصصها:
تسلط بر نرم افزار Microsoft CRM آشنایی با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری آشنایی با فناوری اطلاعات
معرفی شرکت
شرکت بیمه دی (سهامی عام) در سال ۱۳۸۳، با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهرهمندی از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار تعهد، تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به بیمه گذاران خود را نموده است.