-کارشناس فروش ، ارتباط با مشتریان و گفتگوی آنلاین
آشنا به مد و Fashion
- ترجیحا سابقه کار در فروشگاه های آنلاین مد و لباس و افرادی که سابقه فعالیت در مرکز تماس و پشتیبانی را دارند.
- همراهی و پیگیری مشتریان از طریق تلفن و سیستم چت
- گزارش موارد و مشکلات تکراری مشتریان به مدیر مربوطه به منظور جلوگیری از تکرار آن
- ایجاد رضایتمندی کامل در مشتری با شنیدن موثر، ارتباط قوی(تلفنی و مکتوب) به همراه نگرش مثبت به موضوعات
- خوش رو، مهربان و با انرژی فوق العاده
- ارتباط با مشتری و پاسخ به نیاز ها و سوالات آنها بر اساس کانالهای ورودی(شبکههای اجتماعی، چت، ایمیل، تماسهای ورودی/ خروجی)
- توضیح و حل کردن نارضایتی و مشکلات مشتریان، مشخص کردن دلیل مشکل و انتخاب و توضیح بهترین راه حل.
- مسلط به نرمافزارهای آفیس
- علاقهمند به تکنولوژی و اینترنت
- مسلط به زبان انگلیسی
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟