این آگهی منقضی
شده است
تسلط بر دیجیتال مارکتینگ
شناسایی مشتریان فعلی و طبقه بندی آنها برحسب سن، جنس، درآمد،موقعیت جغرافیایی،حساسیت ها نسبت به ،قیمت،خدمات و پیش بینی نوع و مقدار تقاضای سالانه هر گروه و توان تامین شرکت.
-اندازه گیری رضایت مشتریان وطراحی برنامه هایی برای افزایش رضایتمندی آنها
-شناسایی فرصت های افزایش تولید،افزایش فروش،افزایش سود و تجزیه و تحلیل وطراحی برنامه های اجرایی برای بهره گیری ازفرصت ها
-انجام تحقیقات بازار و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز ازمصرف کنندگان،رقبا،عوامل توزیع(عمده فروش ها و خرده فروش ها)
- ایجاد رابطه (مکاتبه،مصاحبه،تماس حضوری یا تلفنی،..) با مشتریان،تصمیم گیرنده گان اصلی در مورد خرید و تدارکات،مسئولین مالی و مدیران موثر
تخمین و پیش بینی فروش انواع محصولات به تفکیک در ماه ،فصل،شش ماهه بعد وسال بعد به گروههای مشتریان
- طراحی و توسعه ی محصولات جدید به کمک واحدهای طراحی یا R&D
- شناسایی وآنالیز محصولات رقبا ( از نظر ابعاد،اندازه،رنگ،قیمت،بسته بندی،ویژگی های مربوط به فصل و..) و تجزیه و تحلیل swot
مطالعه ی سوابق هر محصول و رسم منحنی عمر آن(plc)
- همکاری وهماهنگی به مدیران فروش،مالی،تولید،تدارکات و…در جهت بهبود کیفیت ،رضایت مشتری،تغییرات در تعداد تولید و قیمت ها و…
- شناسایی و تجزیه و تحلیل عملیات رقبا و توصیه های لازم به سایر مدیران
-شناسایی وتجزیه و تحلیل بازارهای جدید
- برنامه ریزی برای جذب مشتریان جدید
برنامه ریزی برای ایجاد تمایز نسبت به رقبا
-مطالعه و برنامه ریزی برای خلق،توسعه و حمایت از نام تجاری فعلی برند موجود و ثبت برند های جدید برای مواقع اضطراری
- طراحی محصولات سفارشی برای مشتریان خاص و تنظیم برنامه بازاریابی ویژه آن محصولات.
- مطالعه و برنامه ریزی در مورد تخفیف ها،جوایز و انگیزه های افزایش خرید توسط مشتریان
طراحی و به روز کردن سایت اینترنتی و اجرای بازاریابی الکترونیکی
ترجیحا ساکن شرق تهران
شرکت دارا الکترونیک با هدف تولید ملی و حمایت از نیروی کار داخلی مشغول به فعالیت است.در این شرکت انواع سیستم ها وهمچنین انواع ماشین آلات صنعتی و کشاورزی تولید می گردد.