کافه تدریس به یک همکار با انگیزه و پرانرژی برای تیم پشتیبانی و امور مشتریان نیاز داره. اگه کار توی یک محیط پویا و خلاق برات جذاب هست و تواناییهای زیر را در خودت میبینی، خوشحال میشیم در ادامهی راه همراهمون باشی. این موقعیت شغلی شامل: پشتیبانی امور مشتریان (پاسخگویی به درخواست ها از طریق چت و تلفن) و پشتیبانی کلاس مجازی و مدیریت ویدیوهای کلاس مجازی می باشد. این موقعیت، تنها پاسخ دهی به تلفن یا چت پشتیبانی نیست! شما وارد نقشه راه موفقیت برای مشتریها خواهید شد. نحوهی همراهی آنها در تمام مراحل نقشه راه موفقیت و تکنیکهای حفظ مشتری را خواهید آموخت. تیم کافه تدریس شما را در اين مسير توانمند خواهد کرد. ویژگیهای فردی و تخصصی:
روابط عمومی قوی
پرانرژی و مشتاق برای اجرای ایدههای جدید
برونگرا و علاقه مند به کارهای تیمی
پیگیر و صبور در برابر مشتریان
تسلط بر کار با کامپیوتر و شبکههای اجتماعی
دستهبندی مسائل و انتقال بازخورد مشتری
زمانهای کاری:
از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۶ الی ۲۴ + یک جمعه در ماه ساعت ۹ الی ۲۱
توجه: هفته هایی که جمعه شیفت شماست، یک روز در وسط هفته مرخصی دارید. نوع همکاری: حضوری تمام وقت، محدوده میدان ونک حقوق پایه وزارت کار
معرفی شرکت
کافه تدریس، سامانه یادگیری و مشاوره تحصیلی آنلاین است که محیطی مناسب برای تعامل اساتید متبحر و دانشپژوهان را فراهم میکند. ما دانش پژوهان را از هر شهر و روستایی به اساتید خوب وصل میکنیم و تجربهی شرکت در یک کلاس تعاملی و زنده، با دسترسی راحت و مقرون به صرفه را برایشان میسازیم .
تیم کافه تدریس از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرده است. این تیم جوان و پرانرژی قصد دارد تا محیطی امن و غنی برای یادگیری هر دانش و مهارتی فراهم کند و تمام امکاناتی که برای تدریس و یادگیری آنلاین مورد نیاز است، در اختیار اساتید و دانش پژوهان قرار دهد.