همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

آسان پرداخت | Asan Pardakht

استخدام کارشناس منابع انسانی

  • دسته‌بندی شغلی

    منابع انسانی و کارگزینی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

تحصیلات:
کارشناسی و بالاتر رشته مدیریت (کلیه گرایشها)، مهندسی صنایع و MBA

دانش تخصصی و مهارت‌های مورد نیاز :
* آشنا بر فرایندهای مدیریت منابع انسانی
* تسلط بر مسائل مربوط به جبران خدمات و امور رفاهی، امور پرسنلی، اداری و کارگزینی
* تسلط بر نرم افزار راهکاران
* تسلط بر نرم افزار Office
* تسلط بر قوانین بیمه و کار
* آشنایی با استانداردهای منابع انسانی
* دقت و توجه به جزئیات و دارای روحیه یادگیری مستمر 

معرفی شرکت

اپلیکیشن آپ یک سازمان تکنولوژی محور استارتاپی است و یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آسان‌پرداخت است. اپلیکیشن آپ، شرکتی با فرهنگ کاری منعطف است و اعضای آن در بخش‌های تکنولوژی و فنی، پروداکت، توسعه بیزنس و بخش های ستادی مشغول به کارند. اپلیکیشن آپ، سازمانی مستقل از آسان‌پرداخت است کلیه سرویس‌های اپلیکیشن را به طور مستقل توسعه می‌دهد. بیش از 130 سرویس مختلف در حوزه‌های مالی، توریسم، بیمه‌ای، خیریه و... در اپلیکیشن آپ ارائه می‌شود که باعث شده محیط کاری پویایی داشته باشد و افرادی که در آن کار می‌کنند، فرصت اثرگذاری بزرگی در راستای آسان کردن کارهای کاربران اپلیکیشن دارند. اپلیکیشن آپ، بیش از 50 میلیون بار نصب شده و بیش از 15 میلیون کاربر فعال منحصر به فرد ماهانه دارد.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    منابع انسانی جذب و استخدام نرم افزار راهکاران
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml