کمک در شکل گیری و اجرای چارچوب های استراتژیک، فعالیت ها و نتایج حاصل از تلاش های بازاریابی. ارائه تجزیه و تحلیل داده ها و فعالیت های پژوهشی طراحی شده برای ایجاد بینش عملی برای کسب و کار. ارائه مطالعه امکان سنجی محصول و خدمات جدید MVNO. کمک به شناسایی فرصت های جدید سرمایه گذاری و همکاری با بخش نظارت بر بازار و رقبا.
وظیفه اصلی:
• جمع آوری و تحلیل اطلاعات بازار / تجزیه و تحلیل رقیب
• ارائه و برنامه ریزی محصول
• توسعه طرح بازاریابی
• پیوند بخش بازار و محصول
• توسعه دهی پیش بینی فروش
• پشتیبانی از ادغام و ترتیب برنامه های بازاریابی با اولویت ها و اهداف شرکت
الزامات:
لیسانس یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته MBA یا مهندسی صنایع، مدیریت، مخابرات
2-5 سال تجربه در راه حل های Telecom و بانکداری
کار تیمی خوب
راه حل گرا
ماهیت فعال، هدف گرا
درک نیازهای مشتری و در نتیجه طراحی محصولات جدید موفقیت آمیز
انگیزه بالا و علاقه مند به توسعه کسب و کار
مهارت های اجتماعی و ارائه خوب
آموزش دیده در ابزار و روش های آماری
مسلط به زبان انگلیسی
مسلط به مایکروسافت آفیس
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟