آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing Strategy)
توانایی طراحی، بودجه بندی، اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال و پایش و جمع بندی و تحلیل نتایج آنها و ارائه گزارشات.
توانایی اجرا و هماهنگی کمپینهای دیجیتال
آشنا و علاقه مند به گسترش تکنیک های تحلیل و ارزیابی کمپین برای شناسایی نقاط قوت و فرصت های موجود
تسلط کافی به مفاهیم و کاربرد انواع سرویسها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند SEO, SEM, Google Analytics, Google Webmaster و ...
آشنایی به بازاریابی شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام و اینستاگرام، ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ
آشنای کافی با زبان انگلیسی
معرفی شرکت
شرکت عمادآرا تولیدکننده و پخش کننده محصولات آرایشی بهداشتی با برندهایی چون آنیکا، مدیا، پرستیژ و ... می باشد. در کارخانه «عماد آرا کیش» انواع محصولات آرایشی و عطریات تولید می شود.