• شناخت فناوریهای وب (Front-End، Back-End) • آشنایی با روشهای بازاریابی آفلاین و آنلاین • تجربه در مدیریت محصولات B2B، B2C • تست تقاضای بازار با طراحی آزمونهای مختلف • ایدهپردازی و جمعآوری ایده از تمامی منابع ممکن • گفتگو با مشتریان • تعریف و طراحی پروتوتایپ • ارزیابی و اولویتبندی بین ایدهها با استفاده از دادههای به دست آمده • تدوین استراتژی محصول با توجه به فرصتهای بازار و توانمندیهای تیم • تدوین نقشهی راه محصول (Road Map) و بهروز رسانی دائمی آن • تعیین شاخصهای کلیدی (KPI) برای اندازهگیری موفقیت محصول • پایش دائمی رقبا و جهتگیری آنها در بازار • تحصیلات مرتبط با زمینهی کسب و کار (ترجیحا MBA) • بیش از 3 سال سابقهکار در مدیریت یک محصول IT
معرفی شرکت
شاد خودرو آساک shadkhodro.com
تولید (به روش برونسپاری) و مونتاژ انواع خودرو
دفتر مرکزی: تهران، فرجام غربی، نبش خیابان 37
کارخانه: قوچان، کیلومتر 5 جاده مشهد
ایمیل: shadkhodro@gmail.com