ارتباط موثر با مشتریان از طریق تلفن، تیکت ها، چت پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی پاسخگویی به تماسها، درخواستها یا شکایات مشتریان و انجام هماهنگیهای لازم با واحد های فنی، مالی و ... برگزاری نظرسنجی های مختلف تلفنی و متنی جهت دریافت فیدبک مشتریان ورود اطلاعات رهگیری مرسوله های پستی مشتریان در سامانه سفارشات فروشگاه ارائه گزارش های موردی و روتین هفتگی، ماهانه و سالانه مورد نیاز از واحد ارتباط مشتریان
نیازمندی های شغل
مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر حداقل 6 ماه سابقه کار مشابه به عنوان پشتیبان، منشی یا اپراتور تلفن مهارت های ارتباط کلامی حرفه ای مسلط به تایپ سریع و مکاتبه صحیح فارسی آشنایی با MS Office مسلط به کار تیمی و حفظ دقت و تمرکز در شرایط پر تنش شخصیت صبور، اجتماعی و توجه زیاد به جزئیات نیاز کم به مرخصی های ساعتی، روزانه، استعلاجی و ... ساکن تهران
شرایط کاری
دفتر کار در محدوده خیابان امام خمینی (نزدیک ترین فاصله به مترو حسن آباد)،شامل نیروی کار مرد و زن تمام وقت - شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17، پنج شنبه از ساعت 9 تا 13 بیمه بعد از سپری کردن دوره 3 ماهه تستی (بسته به عملکرد کارمند، این دوره می تواند به 1 ماه نیز کاهش یابد) حقوق بین 2 تا 2/5 میلیون ماهانه (بسته به عملکرد کارمند و اضافه کاری می تواند تا 3 میلیون افزایش یابد)
شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)
میزان رضایت مشتریان نرخ نگهداری و تکرار خرید (Retention) میانگین تعداد و زمان پاسخگویی به تماس ها، تیکت ها و مکاتبات
امتیازات اضافه (متقاضیان دارای امتیازات ذیل از اولویت بالاتری برای جذب بهره مند خواهند شد)
تحصیل و یا سابقه کار در رشته های فنی مهندسی نظیر مکانیک، ساخت و تولید، برق ... یا رشته های مرتبط با روابط عمومی دید فنی و آشنایی با ابزارآلات سابقه کار در خبرگزاری ها، نشریه ها و ... آشنایی و سابقه کار با نرم افزارهای CRM سابقه کار در فروشگاه های اینترنتی سابقه کار و مهارت در فنون مذاکره، بازاریابی و فروش برنامه زمانی منعطف برای اضافه کاری به صورت دورکار خارج از ساعات و روزهای کاری
معرفی شرکت
ابزاررضا با هدف ایجاد بزرگترین فروشگاه اینترنتی تخصصی ابزارآلات، تجربه سالیان طولانی حضور در بازار سنتی ابزار را با نیروی جوانی، دانش و شادابی تیم فروش اینترنتی خود همراه کرده و می کوشد اولین مرجع پاسخگویی به نیاز متخصصان مشاغل، کاربران خانگی و شرکت ها در زمینه ابزارآلات باشد.
ما در ابزاررضا آرزوهای بزرگی توی سرمون داریم... برای همین عادت کردیم توی مسیرمون دقیق، سریع و پر تلاش باشیم. احترام، تعهد و تخصص سه ارزشی هستش که توی سازمان مون بهش پایبندیم و بیش از هر چیز دیگه بهش توجه می کنیم. ما ابزاررضا رو یک کشتی بزرگ می دونیم که سمت ساحل کمال میره. داخلش جا زیاد داریم برای همسفرهای خوب. تو چی؟ کشتی ما و مقصدش رو پسندیدی؟ با هر نوع تخصص و تجربه اگر به ما نیاز داری، ما هم بهت نیاز داریم!
مهارتهای مورد نیاز
اصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیفروشپشتیبانی فروشMicrosoft Office