- دارای حداقل 2 سال سابقه کار - مسلط به وورد و اکسل - آشنا به نرم افزار حسابداری هلو و پاتریس - توانا در ارائه گزارشات دوره ای مدیریت ، سود و زیان - قابلیت هماهنگی و اجرای دستورات مدیر مالی شرکت - منظم و دقیق، قدرت پیگیری بالا، مسلط به مذاکره، توجه به جزییات، سازگاری / انعطاف پذیری - کنترل تنخواه و ثبت حسابداری مربوطه - ثبت و بررسی و به روزنگهداری و صدور اسناد حسابداری - انجام اقدامات مربوط به بایگانی سند های تایید شده حسابداری - آشنا به قوانین بیمه و مالیات - تهیه گزارشات کنترلی از هزینه ها
معرفی شرکت
طرح تو طرح خانه ایست که ما در کنار همکاری، باهم زندگی می کنیم!
لیست موقعیت های شغلی و فضای شرکت را در لینک زیر ببینید:
https://www.tarh2tarh.com/pages/careers
مهارتهای مورد نیاز
حسابداریمالی و حسابداریحسابداری حقوق و دستمزدنرم افزار حسابداری هلوMicrosoft WordMicrosoft Excel