· ارزیابی و بهبود مستمر فرآیندها، ساختار و ابزارهای مرتبط با مدیریت دانش
· فراهم نمودن بسترهای فکری و فرهنگی مناسب جهت اجرای مطلوب سیستم مدیریت دانش
· انجام امور مرتبط با نگهداری و به روزرسانی دانش های ثبت شده
· انجام امور مرتبط با تسهیم و به اشتراک گذاری دانش در واحد فروش و بازاریابی
شایستگیهای کلیدی:
حداقل کارشناسی در یکی از رشته های مدیریت، صنایع، کسب و کار و علوم کامپیوتر
آشنا به اصول و مفاهیم مدیریت دانش
آشنا به سیستم های مدیریت کیفیت و مدل های تعالی سازمانی
قدرت تجزیه و تحلیل آماری
آشنایی با مدل های فرآیندی سازمان
آشنایی با KPI های فروش و بازاریابی
آشنایی با زبان انگلیسی
آشنا مجموعه مهارت های Office
آشنایی با CRM
معرفی شرکت
گروه شرکتهای شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگترین مجموعهی فعال در حوزهی ارایهی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایهکنندهی خدمات ADSL2+ در کشور است.
گروه شرکتهای شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنهی توزیع خدمات خود در استانهای مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را بهویژه در حوزهی ارایهی خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ به خویش اختصاص دهد.