اگر دنبال پیشرفت و یادگیری هستین و دوست دارین بهتون فرصت ایده پردازی و ساختن داده بشه تو آسان بار ما دنبال آدم هایی مثل شما ایم! توانمندی هایی که ازتون انتظار داریم بصورت خلاصه مشارکت در برنامه ریزی، هدایت و هماهنگ کردن فعالیت های مرتبط با منابع انسانی آسان بار و حال تیم رو خوب کردنِ! جزییاتش رو هم پایین گذاشتیم:
شرح وظایف و مسئولیت های شغلی:
مشارکت در تدوین برنامه های مرتبط با جذب، جابه جایی، ارتقا، قطع همکاری، محاسبه کارکرد جهت پرداخت حقوق کارکنان.
عقد/ تمدید قرارداد همکاری کارکنان و تمامی امور مرتبط با آن (از قبیل استعلام از مدیریت سازمان در خصوص عدد قرارداد، استعلام از مدیر واحد و ...)
محاسبه مستمر کارکرد کارکنان و ارائه گزارش ماهیانه به واحد مالی به منظور پرداخت حقوق ایشان
ارائه اطلاعات به کارکنان پیرامون مسائل مرتبط با پرداخت حقوق، مسایل مالیاتی و سایر برنامه های رسمی دریافت مزایا در سازمان.
ثبت و به روز رسانی مستمر تمامی سوابق پرسنل موجود/ جدید اعم از مشخصات شخصی و اثر انگشت، فرم های جذب، گواهینامه های آموزشی، قراردادها و... در پرونده پرسنلی ایشان و نیز در نرم افزار مربوطه.
انجام تمامی امور مرتبط با جذب، جابجایی، قطع همکاری و بازنشستگی کارکنان تحت نظارت مقام مافوق (شامل درج آگهی استخدامی، دریافت رزومه ها، جذب، جامعه پذیری کارکنان جدید، بیمه، جابه جایی درون سازمانی کارکنان، قطع همکاری، تسویه حساب و....).
مشارکت در تدوین استاندارد مشاغل
مشارکت در اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد سازمان و ارائه نتایج مرتبط به واحد آموزش و توسعه منابع انسانی.
مشارکت در آگاه کردن کارکنان سازمان از سیاست ها و استراتژی های منابع انسانی.
مشارکت در طراحی و اجرای پروژه های شبیه سازی بمنظور سنجش کارایی و اثربخشی استراتژیها و برنامه های حوزه منابع انسانی و در صورت لزوم اصلاح آنها.
مشارکت در تهیه و تدوین اظهارنامه تعالی منابع انسانی.
مشارکت در مطالعه مستمر به منظور شناخت فرآیندهای منابع انسانی سازمان و طراحی روش های اجرایی و دستور العمل های مرتبط با آن در سازمان.
ارائه گزارش از روند انجام امور محوله به مقام مافوق.
تکمیل جدول شاخص های فرآیندی واحد.
رعایت تمامی الزامات مربوط به قرارداد محرمانگی.
نیازها :
حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط در استارتاپ (شرط واجب)
تحصیلات مرتبط در رشته های مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع و سایر گرایش های مدیریت روابط عمومی بالا
توانایی مذاکره
نظم کاری و تعهد زمانی بالا
توانایی کار در محیط تیم و همکاری با سایر اعضای شرکت
معرفی شرکت
آسان بار یک پلتفرم سهوجهی و پل ارتباطی بین رانندگان، شرکتهای حملونقل و صاحبان کالاست.
این شرکت فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرده و در این مدت تونسته فرایندهای سنتی حملونقل بار را در مسیر آنلاین توسعه بده. آسان بار همچنین تو مسیر پیشرفت خودش سرمایهگذاری گروه صنعتی بوتان رو به دنبال داشته.
اگر شما نیز در کنار رشد فردی خود، به رشد و تسهیل صنعت حملونقل علاقهمندید، جای شما تو آسان بار خالیه و ما منتظر ارسال رزومه شما هستیم.
مهارتهای مورد نیاز
جذب و استخداممنابع انسانیارزیابی عملکرد کارکنانحقوق و دستمزدقوانین کار