-دارای حس مسوولیت وتعهد کاری -بسیارمنظم و وقت شناس -دارای ایده های خلاقانه وبکر وتوانایی -تسلط در اجرای آن در راستای تبلیغات و برندسازی مجموعه -دارای روابط عمومی قوی و خوش برخورد. -آشنا به عکاسی و تولید محتوای UI ,UX -ساعات کاری 9 صبح تا 5 بعدظهر
توانایی ایجاد Marketing Plan
مدیریت و آنالیز رسانههای دیجیتال
گزارشدهی به مسئول مستقیم و بهینهسازی عملکرد رسانههای دیجیتال
ایجاد تقویم بازاریابی دیجیتال (محتوا، شبکههای اجتماعی، کمپینهای تبلیغاتی)
بازاریابی در شبکههای اجتماعی و ایمیل مارکتینگ
بررسی و تحلیل آماری کمپینها و برنامهریزی قدمهای بعدی بر اساس خروجی کمپینها
طراحی، اجرا و مدیریت کمپینهای خلاقانه آنلاین در رسانههای دیجیتالی با توجه به راستای هدفگذاریهای مارکتینگ
تسلط کامل به برنامه ریزی و مدیریت کمپین تبلیغاتی
تسلط بر مانیتور کردن شبکههای اجتماعی برای آگاهی از بازتاب کمپینها
تسلط به فرآیندهای سرویس های VAS (ارزش افزوده)
تسلط به فرآیند جذب کاربر و اشتراک از طریق کمپین های اس ام اسی
تسلط به مفاهیم CPC ، CPI و CPR و همچنین ابزارهای Tracking
تسلط به زبان انگلیسی
توانایی انجام SMO,CMS,SEM
توانایی مذاکره و پیگیری مانند ( وب بنر، آنلاین پی آر ، اینفلوئنسر و... )
آشنایی با مفاهیم بازاریابی دیجیتال Digital Marketing Strategy و Social Media Strategy
آشنایی با برندینگ و نحوه توزیع محتوا
آشنا به گسترش تکنیکهای تحلیل و ارزیابی کمپین برای شناسایی نقاط قوت و فرصت های موجود
موارد زیر امتیاز محسوب میشود:
تجربه در حوزه بازاریابی سرویس های ارزش افزوده
آشنایی با ابزارهای تحلیلی وب Google Analytics وGoogle Ad-words
آشنایی با مفاهیم و ترندهای دیجیتال (خصوصا در شبکههای اجتماعی)
آشنایی با روشهای تحلیل بازار و رقبا
آشنایی با پلتفرمهای موبایل
آشنایی UI , UX
برنامه ریزی و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ شامل سئو ، ایمیل مارکتینگ و فعالیت در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در سایت های پر بازدی د • برنامه ریزی و اجرای کمپین های موفق در شبکه های اجتناعی • کنترل پروژه و گزارش گیری از کمپین های فعال و ارزیابی فیدبک کمپین ها در فروش • هدایت تیم و همکاری با تیم های داخلی و خارجی برای اجرای کمپین های دیجیتال مارکتین گ • پیدا کردن سلایق و خواسته بازار برای مدیریت منابع مالی در جهت تبلیغات در فضای وب
معرفی شرکت
گروه معماری آرسا در حوزه های معماری، طراحی و اجرای پروژه های مسکونی ، اداری ،تجاری، تجهیز برند شاپ ها ،طراحی و باز سازی فضاهای فروشگاهی، طراحی، باز سازی و تجهیز فضاهای درمانی دربخش بین الملل، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی ،طراحی گرافیک و تبلیغات در دپارتمانهای تخصصی این شرکت و با بهره مند از تیم های حرفه ای با دانش اجرائی بالا در حوزه بازارابی و مارکتینگ فعالیت خود را به صورت کاملا تخصصی از سال 1395 اغاز نموده است.
مهارتهای مورد نیاز
Digital Marketing شبکه های اجتماعیکمپینهای تبلیغاتی