- آشنایی با سامانه EPL - مسلط به پروسه ثبت سفارش - مسلط به زبان انگلیسی - مسلط به امور بانکی و حواله - مسلط به تهیه و کنترل اسناد حمل - مسلط به امور حمل و نقل و گمرک - آشنا به مکاتبات خارجی و سورس یابی - با حداقل چهار سال سابقه کار مفید در حوزه بازرگانی خارجی و مدرک تحصیلی مرتبط
شرح وظایف
· اعلام سفارشات خارجی یا فروش های خارجی
· آماده کردن مدارک مربوط به سفارش شامل :سفارش خرید ، پیش فاکتور ، فاکتور و ...
· پیگیری سفارشات خارجی و دریافت مدارک مورد نیاز از طرف خارجی
· انجام حواله ارزی
· امور مربوط به نمایشگاه های خارج از کشور
· مکاتبه با شرکت های خارجی و بازاریابی مشتریان جدید
· کلیه امور مربوط به سفارت ها
· تهیه بلیط و بیمه نامه های مسافرتی خارج از کشور، تنظیم سفرهای خارجی مدیران و پرسنل و مشاوران شرکت و سفرهای داخل ایران مهمان ها و طرف های خارجی
· مذاکره با شرکت های کشتیرانی و حمل و نقل داخلی و خارجی و انجام امور لازم
· دریافت اعلامیه ورود محصول وارداتی
· تحقیقات اولیه مربوط به بازاریابی خارجی
· پیگیری امور مربوط به ترخیص کالا در بندر
· بررسی مدارک ارسالی مرتبط به ترخیص کالا و تایید آن ها
· پیگیری عودت کانتینر و دریافت و پرداخت حق توقف کشتیرانی
· تمدید کارت بازرگانی
· جمع آوری و تهیه گزارش های مرتبط با واردات و صادرات و تجارت فرامرزی
· تهیه جدول اولیه محصولات صادراتی
· انجام امور مربوط به بیمه نامه باربری
· تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز کشتیرانی
· جهت دریافت ترخیصیه و قبض انبار
معرفی شرکت
روزهای کاری: شنبه تا پنج شنبه
مزایای همکاری با شرکت:
کارکنان شرکت علاوه بر حقوق و مزایای ماهیانه از مزایای زیر برخوردار هستند:
-محیط کاری کاملاً آرام
- بیمه تأمین اجتماعی پس از گذراندن دوره آزمایشی
- امکان ارائه بیمه تکمیلی برای همکار و خانواده درجه یک
- تعطیلات نوروزی و تابستانه به منظور بازیابی انرژی همکاران
-برگزاری دورهمی جهت تجربه فضای صمیمی با همکاران و جشن تولد ماهانه
- نظام پیشنهادات و انتخاب پیشنهادات برتر بصورت دوره ای