طراحی برنامههای وفاداری مشتریان و تحلیل و پژوهش کافی
برنامهریزی فرآیندها و کنترل پروژههای وفاداری مشتریان
تهیه و اجرای برنامه ارتباطی پروژههای وفاداری مشتریان
نظارت و برنامهریزی برای تولید محتوای برنامههای ارتباطی پروژههای وفاداری مشتریان
همکاری با کسب و کارها برای خلق ارزش پیشنهادی
مسئولیتها:
قابلیت اولویتبندی پروژهها و اجرای وظایف متعدد برای دستیابی به اهداف پروژه و کسبوکار
توانمند در تحلیل داده و نتیجهگیری
آشنایی با مفاهیم پایهای در فرآیند نویسی
دارای روحیه کار تیمی و برقراری ارتباط موثر
یادگیری مستمر در حوزه کاری
توانایی حل مشکل و مدیریت در شرایط پیچیده
معرفی شرکت
شرکت ارتباط فردا از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. ارتباط فردا با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه میدهد که میتوانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیها تاثیر قابل توجهی داشته باشند. ارتباط فردا با بیش از ۱۵۰ همکار در کنار تلاش برای رشد مجموعه، به رشد زیرساختها و ایجاد تحول در خدمات مالی کشور کمک کرده و در در همین راستا با برنامهریزی برای آینده و دنبال کردن روندهای رو به رشد جهانی، اقدامات اجرایی و عملیاتی برای کمک به این زیرساختها را آغاز کرده است.