نمایندگی بیمه سامان درنظر دارد کارمند اداری با شرایط زیر دعوت به همکاری نماید دارای حداقل دو سال سابقه کار در واحد پشتیبانی مشتریان دارای حداقل مدرک لیسانس حداکثر سن 30 سال مسلط به آفیس دارای روابط عمومی بسیار قوی علاقمند بکار وپی گیر واعتماد به نفس بالا ساعت کار: شنبه الی چهارشنبه ازساعت 8:30 الی 16:30 پنجشنبه ازساعت 8:30 الی 12:30 حقوق توافقی + بیمه
معرفی شرکت
نمایندگی 5177 بیمه سامان با مدیریت سرکار خانم حمیدزاده، با استفاده از دانش روز بازاریابی از سال 1395 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. این نمایندگی با استفاده از کادر حرفه ای متشکل از مدیران و کارشناسان مجرب مفتخر به کسب رتبه برتر شرکت بیمه سامان در دو سال متوالی بوده و همواره با هدف جلب اعتماد و رضایتمندی مشتریان، مشاوره تخصصی در خرید انواع بیمه های عمر و تشکیل سرمایه، درمان، مسافرتی، آتش سوزی، مسئولیت، باربری، خودرو و غیره را ارائه نموده است.