آموزش نمایندگان در رابطه با محصولات جدید، طرح های تبلیغی و دسترسی های لازم برای فروش
بررسی موجودی کالای نمایندگان
تهیه گزارشات در رابطه با بازخورد های مشتریان و درخواست های آن ها
بررسی شکایات مشتریان در رابطه با مودم وسیم کارت
ارائه راهکارهای بهبود در فرایند های فروش برای رسیدن به اهداف فروش
بررسی و اجرای جشنواره ها و کمپین ها
بررسی مشکلات فنی ثبت نام نمایندگان و کانال های فروش
تهیه مستندات مربوط به نیازمندی های فنی پورتال های فروش و پشتیبانی (URS,SRS)
مهارت و توانایی:
مهارت کار با مجموعه آفیس
مهارت کار با پورتال های فروش و CRM
مهارت های ارتباطی قوی
توانایی مذاکره
توانایی پیگیری مشکلات
مدیریت زمان
مهارت تحلیل مشکلات
تجربه کاری:
2 سال سابقه کاری در حوزه تلکام، فروش و یا پشتیبانی فروش
دانش:
تلکام
اصول فروش و ارائه کالا و خدمات
اصول پورتال های فروش و CRM
تحصیلات:
کارشناسی مدیریت، مهندسی صنایع، کامپیوتر
شایستگی ها:
مشتری مداری
جزئی نگر
قابل اعتماد
معرفی شرکت
شرکت شاتل موبایل، عضوی از خانواده بزرگ شاتل است که بهعنوان نخستین اپراتور مجازی تلفن همراه کشور (Full MVNO) در بازار ارتباطات کشور مشغول به فعالیت است. این اپراتور با طراحی، آمادهسازی، پیادهسازی و یکپارچهسازی کلیه موارد فنی شبکه تلفن همراه، برای اولین بار در ایران سیمکارت هوشمند را عرضه کرد. فناوری سیمکارت هوشمند شاتل موبایل به طور مداوم شبکه و آنتنهای موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار باکیفیتترین آنتن و پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب میکند.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانی فروشاصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیفروشبازاریابیپاسخگویی به مشتریانMicrosoft Office