1- معرفی محصولات شرکت به مشتریان در مناطق و بخش های تعریف شده. 2- ثبت اطلاعات مشتریان در CRM 3- پیگیری مشتری های بالقوه و ست کردن جلسه 4- برگزاری جلسات فروش 5- بازبینی و تکمیل فرم های عقد قرارداد 6- پیگیری تسویه حساب مشتریان 7- حفظ ارتباط مشتری و شرکت به صورت دوره ای 8-مراجعه حضوری و تلفنی، پیگیری، پشتیانی فروش 9- تعامل و همکاری با بخشهای مرتبط با فروش محصول
معرفی شرکت
نيكو، يك شركت طراحی و دانش بنیان است که به سلف سرویس کردن خدمات در کشور با استفاده از تکنولوژی های نوین می اندیشد.
مأموریت برند نیکو، ارائه ی راهکارهای خدمات سلف سرویس کیوسکی به مراکز خدماتی(فرودگاه، بیمارستان، فست فود و ...) میباشد.
اطلاعات بيشتر در وب سايت
www.nikukiosk.com
www.nikoniku.ir
www.ekas.ir