این آگهی منقضی
شده است
به یک نفر مسئول دفتر ، با آشنایی کامل امور اداری ، جهت امور مربوط نیازمندیم .
شرح شغل :
- انجام کلیه امور اداری و مکاتبات شرکت
- انجام هماهنگی ها در خصوص تدارکات و امور داخلی
- ارتباطات تلفنی و پاسخگویی های مرتبط و برقراری تماس با مشتریان
- انجام امور بایگانی و سازماندهی اسناد
- هدایت و راهنمایی مراجعین
- کنترل امور جاری نیروهای خدمات و تدارکات
نیازمندی های فردی :
- مسلط به آفیس
- آشنا به انجام مستند سازی
- تنظیم و نگارش نامه های اداری و فرم های مرتبط با مراجع اخذ مجوزهای قانونی
- تنظیم و تهیه گزارشات ماهانه
- هماهنگی و تنظیم جلسات
- خلاق و با استعداد
- زبان انگلیسی مناسب
- قدرت بیان بالا
- توانایی انجام همزمان چند وظیفه و اولویت بندی وظایف
- وقت شناس، مسؤولیت پذیر، انعطاف پذیر، صادق و پر انرژی
- دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
شرکت ایران سامانه (ایمن سامانه سپهر)از سال ۱۳۸۴ فعال و پیشرو در حوزه توسعه رسانه های خبری و خبرگزاری تحت وب بوده و بخش مهمی از رسانه های موثر و پربازدید کشور حاصل تلاش تیم فنی شرکت ایران سامانه است.
ویژگی های خاص فنی مورد نیاز این پروژه ها از جهت کاربردی ، امنیت و مقیاس پذیری و ... بر پویایی و تجربه تیم فنی شرکت افزوده است.
شرکت ایران سامانه جهت توسعه سرمایه انسانی و توسعه فعالیت شرکت در زمینه های نو و تقویت خدمت رسانی به مشتریان خود از تمامی کارشناسان و متخصصین در زمینه های مختلف دعوت به همکاری می نماید.