مدرک تحصیلی: لیسانس یا بالاتر رشته های حسابداری، مدیریت، مهندسی صنایع (ترجیحا فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی تهران و مراکز استانها)
محل کار: پردیس (خرمدشت)
حداکثر سن: 40 سال
دانش، مهارتها و توانایی ها:
1. اصول انبارداری 2. آشنایی با مسائل ایمنی و بهداشت در انبار 3. نرم افزارهای کاربردی (نرم افزارهای حسابداری راهکاران و همکاران سیستم و office) 3. نظارت و سرپرستی کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کالا از انبار 4. روحیه پیگیری و نتیجه گرایی 5. روحیه اجرایی (عملگرایی)
معرفی شرکت
اپلیکیشن آپ یک سازمان تکنولوژی محور استارتاپی است و یکی از زیر مجموعههای شرکت آسانپرداخت است. اپلیکیشن آپ، شرکتی با فرهنگ کاری منعطف است و اعضای آن در بخشهای تکنولوژی و فنی، پروداکت، توسعه بیزنس و بخش های ستادی مشغول به کارند. اپلیکیشن آپ، سازمانی مستقل از آسانپرداخت است کلیه سرویسهای اپلیکیشن را به طور مستقل توسعه میدهد. بیش از 130 سرویس مختلف در حوزههای مالی، توریسم، بیمهای، خیریه و... در اپلیکیشن آپ ارائه میشود که باعث شده محیط کاری پویایی داشته باشد و افرادی که در آن کار میکنند، فرصت اثرگذاری بزرگی در راستای آسان کردن کارهای کاربران اپلیکیشن دارند. اپلیکیشن آپ، بیش از 50 میلیون بار نصب شده و بیش از 15 میلیون کاربر فعال منحصر به فرد ماهانه دارد.