· تحلیل و گردآوری اطلاعات در خصوص موضوعات موردی ارجاع شده
· تحلیل رفتار مشتری، شرایط بازار و موقعیت رقبا
· جمع آوری، تحلیل و تفسیر داده ها برای تشخیص الگوها و راه حل ها
· اجرای زمینه یابی های کیفی و کمی، که شامل ارزیابی های زمینه ای، مصاحبه و گروه متمرکز است
· نوشتن گزارشات دقیق و ارائه نتایج
· نوشتن و مدیریت نتایج بررسی های پرسشنامه ای و میدانی
مهارتهای مورد نیاز: · مهارتهای عمومی
· توانایی کار تیمی
· مهارتهای ارتباطی قوی
· خلاقیت
· فعال بودن و پویایی بالا
· تحقیقات بازار
· تحلیل رقبا
· تحلیل رفتار مشتری
· تدوین پرسشنامه
· تحلیل نتایج پرسشنامه
· آشنایی با زبان انگلیسی
· تسلط بر نرمافزارهای Microsoft office
معرفی شرکت
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به عنوان یکی از شــــرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.