همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

مهر پدیده امرتات | Mehr Padidieh Emertat

استخدام کارشناس اداری فروش

  • دسته‌بندی شغلی

    فروش و بازاریابی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

شرکت بازرگانی مهر پدیده امرتات به منظور تکمیل کادر فروش خود به یکنفر کارپرداز با شرایط ذیل نیاز دارد:

1. داشتن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی و حداکثر کارشناسی
2. آشنایی و تسلط نسبی به نرم افزارهای Microsoft Office
3. روابط عمومی بالا و قدرت پاسخگویی و حل موانع
4. داشتن شرایط ارائه ضمانت جهت همکاری
5. آشنا به امور و محیط اداری

وظایف شخص مورد نظر:

1. ثبت سفارشات فروش حاصله از مسئولان فروش
2. پیگیری های لازم با انبار و مشتریان جهت ارسال محصولات
3. ثبت و صدور فاکتور فروش در نرم افزار مربوطه
4. هماهنگی و پیگیری های لازم جهت موارد مرجوعی
5. پیگیری مطالبات از مشتریان
6. هماهنگی با مشتریان و ارسال صورتحساب های فروش کالا
7. بایگانی و مستند نمودن مدارک فروش
8. گزارش دهی به مدیریت و امور مالی جهت وضعیت انجام امور
9. سایر موارد ارجاعی از جانب مدیریت

معرفی شرکت

شرکت مهر پدیده امرتات از سال 1394 با هدف ارائه محصولات بهداشتی و سلولزی با کیفیت بالا شروع به فعالیت نموده است. این شرکت با تمرکز بر نیازهای متنوع مشتریان خود، عرضه کننده محصولات بهداشتی و سلولزی به تعداد زیادی از رستوران‌ها، آزمایشگاه‌ها، بانک‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های رفاهی، بیمارستان‌ها، خطوط هوایی، مجتمع‌های تفریحی، تجاری و اداری کشور می‌باشد. شرکت مهرپدیده امرتات به‌عنوان نماینده انحصاری برندهای پیشرو حریر، اکتیو، سل پرینت و مهسان در ایران، ارائه‌دهنده محصولاتی با استانداردهای جهانی است.همچنین این شرکت با هدف افزایش ظرفیت تولید محصولات سلولزی حریر در سال های جاری و آتی، دست به صادرات محصولات و واردات مواد اولیه این قبیل محصولات زده است.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    Microsoft Office صدور فاکتور بایگانی اسناد
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کاردانی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

آگهی منقضی شده است