وظایف اصلی: - سرپرستی عملیات روزمره( حسابداری، مالی، انبارداری و ...) - آمادهسازی، بررسی و تحلیل سوابق حسابداری، اظهارات مالی و گزارشات دیگر مالی به منظور ارزیابی دقت، کامل بودن و تطبیق با استانداردهای رویه ها و گزارشها - هماهنگی با حسابرسان بیرون از سازمان و مساعدت، راهنمایی و پاسخگویی به آنها در هنگام حسابرسیهای معین - کنترل و بررسی تمامی فعالیتهای مالی - آمادهسازی تمامی گزارشهای مدیریتی - آمادهسازی اظهارنامههای مالیاتی(ترازنامهها، سود و زیان و ...) - تحلیل عملیاتهای کسب و کار، نرخ رشد، هزینهها، درآمدها و تعهدات مالی به منظور پیشبینی هزینهها و درآمدها و یا دادن مشاوره - مسئولیتپذیر در آمادهسازی گزارشهای ماهانه و فصلی
شرایط احراز:
- حداقل مدرک کارشناسی در رشته حسابداری(افرادی که فارغالتحصیل دانشگاههای دولتی تهران هستند در اولویت قرار دارند) - حداقل ۳-۴ سال سابقه در پستهای مرتبط - دانش کامل در مورد استانداردهای حسابداری مخصوصا استانداردهای حسابداری ایران - مهارت در نرمافزارهای Office بهویژه نرمافزار Excel - مهارت حل مسئله - توانایی کار کردن در موقیعتهای پر تنش و گاهی اوقات خارج از ساعات کاری - هدفمند و همراه با تیم
معرفی شرکت
شرکت ارتباط فردا از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. ارتباط فردا با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه میدهد که میتوانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیها تاثیر قابل توجهی داشته باشند. ارتباط فردا با بیش از ۱۵۰ همکار در کنار تلاش برای رشد مجموعه، به رشد زیرساختها و ایجاد تحول در خدمات مالی کشور کمک کرده و در در همین راستا با برنامهریزی برای آینده و دنبال کردن روندهای رو به رشد جهانی، اقدامات اجرایی و عملیاتی برای کمک به این زیرساختها را آغاز کرده است.