ما در شرکت دانشبنیان نوادی نیاز به یک نفر کارشناس پشتیبانی از مشتریان داریم. حوزه فعالیت نوادی طراحی و پیادهسازی نرمافزارهای سازمانی است. پس اگر تجربه کار در حوزه پشتیبانی از مشتریان نرمافزار را دارید، همکاری ما راحتتر و سریعتر شکل خواهد گرفت.
وظایف و مسئولیتها:
پاسخگویی به سوالات کاربران از طریق تیکت و تماس
راهنمایی کاربران در استفاده صحیح از محصول
ارجاع باگها و مسائل فنی به تیم توسعه
تحلیل و طبقهبندی مشکلات گزارششده توسط کاربران
مشارکت در نگارش پایگاه دانش در صورت نیاز
پیگیری مشکلات حلنشده و اطمینان از رضایت کاربر
مهارتها و شرایط مورد نیاز:
روحیهی حل مسئله و صبوری در برخورد با کاربران
توانایی ارتباط مؤثر
تجربه کار با نرمافزارهای مختلف به خصوص مدیریت کسب و کار، ERP، CRM
توانایی کار تیمی و مدیریت زمان
تسهیلات و مزایا
ناهار
بیمه تکمیلی
سرویس رفت و آمد / از مترو صادقیه و مترو آزادی
تایم کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 ( امکان هیبرید بعد از سه ماه )
از صادقیه و آزادی سرویس رفت و برگشت فراهم است، پس اگر ساکن غرب تهران هستید یا به مترو دسترسی دارید، نگران رفت و آمد نباشید. محیط کار و تیم ما رو توی سایت و اینستاگراممون میتونید ببینید. منتظر رزومه هاتون هستیم.
شرکت دانش بنیان نوادی فعالیت خود را در حوزه طراحی و توسعه نرمافزارهای ERP ، CRM ، مدیریت خط تولید و پلتفرم های IoT از سال 1400 شروع کرده است. هدف ما ایجاد تجربهای جدید از حضور تکنولوژی در فضای کار با ارائه راهحلهای نرمافزاری و محصولات اینترنت اشیا است. ما در نوادی به پشتوانهی نیروهای جوان و خلاق خود محصولات نوآورانه و با کیفیت را در اختیار کسب و کارها قرار میدهیم. در این راستا، نوادی همواره در تلاش است که با ایجاد فضای کاری مناسب از متخصصین علاقمند در حوزههای مختلف دعوت به عمل آورد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانپشتیبانیامورمشتریانMicrosoft Office ارتباط با مشتری