وظایف اصلی مسئول دفتر:
• انجام نامه نگاریهای اداری، ارجاع به موقع مکاتبات به افراد مرتبط به منظور حصول اطمینان از اجرا یا اطلاعرسانی صحیح آنها
• پاسخگویی مناسب به نامهها، ایمیلها و تلفنها و مراجعین شرکت به منظور بهبود ارتباطات داخلی و خارجی
• زمانبندی و تنظیم مناسب قرار جلسات و انجام هماهنگی و پیگیریهای لازم برای برگزاری با کیفیت جلسات و رویدادها
• حصول اطمینان از انجام شایسته تشریفات و پذیرایی جلسات و رویدادها
• پیگیری امور اجرایی، مدیریت فضای داخلی و حفظ نظم و انضباط محیط
• انجام امور اداری و پیگیری کلیه امور محوله از سوی مدیریت از قبیل تهیه گزارشها، مدارک، مستندات و غیره به صورت صحیح و با دقت بالا تا حصول نتیجه
• امانت داری از اقلام و اطلاعات و متعهد به اصل عدم افشای اطلاعات و رازداری
• بایگانی و نگهداری مستندات به صورت دقیق و مشخص در راستای سهولت دسترسی آتی به این موارد
شرایط احراز:
• برخورداری از روابط عمومی قوی، خوش برخورد و دارای فن بیان قوی برای برقراری ارتباط موثر
• برخورداری از روحیه کار تیمی و تعامل با واحدهای کاری مختلف درون سازمانی و ذینفعان خارجی
• منظم، منضبط، وقت شناس و دارای دقت بالا در جزئیات
• توانایی بالا در یادگیری سریع مباحث جدید
• توانایی زمانبندی و مدیریت همزمان چندین کار
• توانایی شنود فعال و درک پیامهای ارسال شده توسط مخاطبین
• مثبتنگری، اجتناب از بروز احساسات منفی و توانایی کار در شرایط استرسزا
• مسلط به مجموعه نرم افزاری Office
• آشنایی با سیستمها و نرم افزارهای مکاتبات اداری
• آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه
• دارای دو سال سابقه کاری مفید
• تحصیلات کاردانی و بالاتر در یکی از رشتههای مدیریت، روابط عمومی، ارتباطات و حوزههای مرتبط
• تسلط نسبی به چهار مهارت زبان انگلیسی
• آشنایی با مفاهیم حسابداری و تنخواه گردانی مزیت محسوب میشود.
مزایای شغل:
پرداخت منظم و مناسب حقوق
پاداش های دوره ای
وام و تسهیلات بلندمدت و کم بهره
بیمه تکمیلی مناسب
سهمیه آموزشی
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟