همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

تحول آفرین بازار | TahavolAfarinBazar

استخدام منشی و مسئول دفتر (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    از ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

• دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه کار اداری و دفتری مزیت محسوب می‌شود. (محدوده ولیعصر/ بهشتی)


• توانایی انجام همزمان امور محوله (دقت مناسب در انجام کار‌ها)
• دارا بودن مهارت‌های سازمانی مناسب‎ ‎
• داشتن دقت و توجه کامل به جزئیات
• دارا بودن مهارت‌های نوشتاری و گفتاری مناسب
• پوشش و ظاهر خیلی مناسب
• رسیدگی و انجام کلیه امور اداری و اجرایی مربوط دفتر‏‎ ‎مدیریت
• پاسخگویی و مدیریت تماس های تلفنی و ثبت آنها در سیستم‏‎ CRM ‎
• تهیه و ارسال نامه های دفتر مدیریت، ثبت و بایگانی آن در سیستم مکانیزه و دستی
• تنظیم و ثبت قرارهای ملاقات‎ ‎و جلسات داخلی و خارجی
• برقراری ارتباط با کارکنان، مشتریان و همکاران تجاری شرکت
• انجام ساير امور ارجاعی مرتبط با شغل‎ ‎
• نگارش نامه و مکاتبات اداری
• تنظيم صورتجلسات
• تسلط کامل به تایپ سریع فارسی
• تسلط کامل به نرم افزارهای ‏Excel, word, PowerPoint
• آشنایی مناسب با شبکه های اجتماعی و اینترنت
• آشنایی کامل با امور اداری و تشریفات
• دارای روابط عمومی قوی ، متانت، فعال، متعهد، پیگیر در امور‎ ‎
• فن بیان خوب و محترمانه هنگام گفتگوی تلفنی و حضوری
• پیگیری امور محوله تا حصول نتیجه بدون نیاز به پیگیری مکرر
دارای روحیه ی کار تیمی



معرفی شرکت

هدایای تبلیغاتی نوبل گیفت
نوبل گیفت مجموعه ای است که بصورت تخصصی با تیمی مجرب و مجزا در زمینه تهیه، تولید و فروش هدایای تبلیغاتی اعم از سررسید، تقویم، ماگ تبلیغاتی، ست مدیریتی، پاور بانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، هدایای وِیژه، هدایای خاص تبلیغاتی، صنایع دستی تبلیغاتی و … فعالیت می‌کند.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری پیگیری امور مکاتبات اداری تایپ
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    دیپلم

مشاغل مشابه