استفاده بهينه از ابزارهاي اصلي روابط عمومي (انتشارات، رويدادها، رسانه هاي هويت بخش و ...)
برندينگ و خوشنامي برند
شبكه هاي اجتماعي و فضاي ديجيتال
برگزاري كمپين هاي مختلف
مفاهيم مسئوليت اجتماعي
ويژگي شخصيتي:
عملياتي و اجرايي
روابط عمومي قوي، ايده آل و كارآمد
آشنايي با مستند نگاري
مديريت بحران
تفكر سيستماتيك
خلاقيت و نوآوري
دقيق و منظم
متعهد و مسئوليت پذير
پرانرژي
معرفی شرکت
صنایع غذایی اصالت از سال 1359 با هدف عرضه محصول سالم و با کیفیت پا به عرصه خطیر تولید مواد غذایی نهاد، این مجموعه با اتکا به نیروی متخصص و تولید محصول، با مرغوبترین مواد اولیه پس از گذر از گردنه های سخت شروع و تثبیت اکنون در فصل دیگری از شکوفایی خود به سر می برد .این برند نام آشنا علاوه بر تامین نیاز داخل با نگاهی کارشناسانه به بازارهای جهانی در عرصه صادرات به کشورهای آسیا ، اقیانوسیه و اروپا کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته که تندیس ها و افتخارات کسب شده در این زمینه گواه بر این مدعاست .