شرح شغلی: شما به عنوان «مدیر محتوای ورزش» جزوی از تیم محصول ورزش خواهید بود. مساله و مسئولیت اصلی که بر عهده شما خواهد بود، ایجاد مسیرهای مناسب محتوایی و همچنین توسعه محتوایی ورزش تلوبیون، مبتنی بر نیاز کاربران و جهت خلق ارزش برای ایشان است. در این جایگاه شغلی شما رابطه مستقیم و تنگاتنگی با مدیران محصول، طراحهای محصول، تحلیلگران داده، توسعهدهندگان نرمافزار، طراحهای گرافیک و تیم عملیات محتوا خواهید داشت.
مسئولیتها:
تسلط و سردبیری دادهمحور بخش ورزش تلوبیون
مدیریت پروموشن بخش ورزش تلوبیون
همکاری با مدیر محصول برای انتخاب اهداف و متریکهای مشخص در حوزه مدیریت و توسعه محتوایی بخش ورزش تلوبیون
طراحی و ایجاد تقویمهای محتوایی مبتنی بر پایپلاین ورود محتوای تلوبیون
ارزیابی دادهمحور مداوم کیفیت و تنوع محتوای بخش ورزش تلوبیون مبتنی بر اهداف چیده شده
همکاری با مدیر محصول برای توسعه محتوایی بخش ورزش
همکاری با تیم عملیات محتوا برای برنامهریزی توسعه محتوایی
همکاری با تیم طراحی گرافیک برای سردبیری و پروموشن مناسب
نیازمندیها:
داشتن بیش از 1 سال سابقه کار در حوزه محتوایی مربوط به ورزش
علاقهمندی جدی به فعالیت در حوزهی رسانهای ورزشی
آشنایی و شناخت انواع دستهبندیها، ترندها و رویدادهای مختلف ورزش حرفهای
توانمندی کار با داشبوردهای مختلف داده و ایجاد فهم و بینش از آنها
مسئولیتپذیری، نظم و توانمندی فعالیتهای اجرایی(عملیاتی)
آشنایی با محصولات دیجیتالی ویدیویی حوزه ورزش
معرفی شرکت
شرکت دانشبنیان سیمارایان شریف (سیمرا) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با تمرکز بر توسعهی سرویسهای ویدیویی آغاز نموده است و در حال حاضر از مهمترین دستاوردهای این شرکت، طراحی و توسعه محصول تلوبیون با بیش از 30 میلیون نصب، رکورد همزمانی 2 میلیون کاربر به عنوان اولین رهبر در بازار پخش زنده و آرشیو پخش در کشور میباشد.
تیم تلوبیون به منظور سهولت در دسترسی کاربران به طور مستمر در حال گسترش و توسعه است.
تلوبیون تیمی متشکل از نخبگان و متخصصین جوان در عرصه فناوری اطلاعات را گردهم آورده است. ما در تلاشیم با بهرهگیری از تخصص و دانش روز، فرصت رشد و شکوفایی و خلاقیت را برای جوانان توانمند و لایق ایرانی فراهم آوریم.