کارشناس مرکز تماس در امور مشتریان اسنپ شاپ می بایست توانایی حل مسئله،پاسخ به درخواست ها و سوالات مشتریان گروه اسنپ شاپ را از طریق مکالمه تلفنی داشته باشد و بتواند بهترین و سریع ترین پیگیری را در راستای رضایت مشتریان انجام دهد.
رسیدگی به تماس های ورودی با رعایت شاخص های تعریف شده
ایفای نقش موثر برای پیگیری بهتر و در صورت نیاز ارجاع به واحد مربوط
پیگیری امور مربوط به مشتری و اطمینان از به نتیجه رسیدن آن ها
شرایط احراز شغل:
دارا بودن شرایط دور کاری (لپ تاپ و مودم)
مهارت حل مسئله و مدیریت تعارض
مهارت ارتباط موثر
روحیه چالش پذیر
شنیدن موثر
آشنایی با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس
شرایط همکاری:
شیفت های کاری: 9 تا 17 / 16 تا 24
همکاری به صورت دورکاری است، 10روز اول جهت سپری کردن دوره اموزشی،می بایست به صورت حضوری در شرکت حاضر باشید.
معرفی شرکت
اسنپ گروپ متشکل از فعالترین شرکتهای اینترنتی (اسنپ، اسنپ فود، اسنپ باکس، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، اسنپ تیکت، اسنپ روم، اسنپ ساپلای، اسنپ دکتر، اسنپ کیچن و اسنپ پی و اسنپ شاپ و اسنپ اکسپرس) در ایران است و عمیقا متعهد به ترویج کارآفرینی و نوآوری در جامعهی آنلاین ایران میباشد.
ماموریت این گروه سرعت بخشیدن به رشد و موفقیت اقتصاد توسعه یافته بر پایهی اینترنت در سراسر کشور و افزایش کیفیت زندگی مردم از طریق ارائهی بهترین خدمات است.
اسنپ گروپ با تشخیص پتانسیل بسیار بالای بازار ایران شرایطی ایده آل برای شرکتهای آنلاین فراهم میکند. در حال حاضر با تمرکز بر توسعه کسب و کارهای مبنتی بر فناوریهای هوشمند در ایران به دنبال خلق ارزشهایی جدید برای نسلهای فرداست.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانامورمشتریان